RedBull & Ostbågar

2008-02-17 - 18:29:06


En riktig slödag har det varit...

Som sagt gårdagen började med att jag äntligen fick min tatuering =) LYCKLIG !!
Hem och gjorde mig iordning för att bege mig in till tjejerna i stan...
Blev ett kort stopp i Saxdalen, lämnade lite grejer till Elias & fyllde på med vatten och druvsocker =)
Började känna mig en aning yr, det kom väl efter då när man äntligen slappnade av ordentligt !!
Väl framme i stan slängde jag mig på soffan, hällde i mig en RedBull & åt MASSOR av ostbågar...


    

          

 
Vi hade skitkul under hela förfesten.... Spelade Buzz & Sjöng massor till Singstar =)
Videoklipp finns men inte till allmänhetens befogande ... HEHE !!
Vi skulle ha stannat där under resten av kvällen oxå för krogen SÖÖÖG verkligen...
Cissi vi saknade dig MASSOR !!!
Trött, hungrig & törstig på vatten var jag äntligen hemma !!!
Ville bara slänga mig i sängen men lilla Bella var fast på taket så min kväll var inte över än...
Lättare att komma upp än ner antar jag =)

NI ÄR GULD VÄRDA TJEJER !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin