Nytatuerad =)

2008-02-16 - 16:59:40

Hemkommen med ny tatuering idag =)
Efter låång väntan har det äntligen blivit gjort ...
Gick väl bättre än jag hade väntat mig faktiskt, min telefon kan ha fått en fuktskada dock =)
Det kändes väl en del i början ... Inte riktigt klart än men bara en liten detalj kvar att göra nästa gång !!

Lämnade kvar Fredde han sitter säkert nu och fortsätter på nån av sina..
Vart bara en snabbvända hem och duscha, klä på sig & göra sig iordning inför kvällens tjejfest!!
Nu sitter jag och väntar på skjutsen in till stan bara ....

Cissi kunde inte följa med oss ut idag för lilla Engla har blivit dålig =(
Krya på dig lilla Gumman & Cissi vi kommer sakna dig !!!

Dax att åka !!!!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Vad tatuerade du för nåt? :)

2008-02-16 @ 17:10:53
URL: http://Ntm89.blogg.se
Postat av: Tessa

Har du tatuerat dig..???? Å inte sagt nånting till mig... :-(

2008-02-16 @ 18:35:12
URL: http://tessa84.blogg.se
Postat av: Pappa

Förstod väl att du inte var nån vekling!....*L*...
Grattis till din första och väldigt snygga tattoo.

2008-02-19 @ 19:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin