Lite Onödigt Vetande

2008-02-27 - 19:37:44
1. När gick du upp idag?
07,15

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter Såklart
 
3. Senaste filmen du såg på bio? 
Det var så längesen så det minns jag faktiskt inte..
 
4. Favorit-TV- program?
Desperate Housewifes

5. Vad åt du till frukost?
Smörgås & O´boy..
 
6. Vad är ditt andra namn?
Therese

 7. Din favoritmat?
Kyckling, All sorts Pasta & Älsklingens mumsiga Tacopaj !!

8. Vilken mat gillar du inte?
Det finns en hel del ...

9. Favoritchips?
Grillchips ..

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Lyssnar på det mesta men i cd-spelaren ligger Nikki Sixx, " Sixx A:M"
En gammal Red Hot Chili Peppers skiva & Astrid Lindgrens Favoriter =)

11. Vilken bil kör du?
Passat Kombi

12. Favoritmacka?
Varma mackor i Ugn med Pizzakryda, Ost & lite av varje som finns i kylen..

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med ? 
Mååånga !!

14. Vilka är dina favoritkläder?
Jeans & T-shirt ... Fast hemma springer jag oftast runt i mjukisdress

15. Om du fick åka vart du ville på semester? 
Karibien, Mexico & Många olika platser i USA

16. Favoritklädmärke?
Jaadu..

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Nere i soffan framför ett nytt avsnitt av Desperate Housewifes..
(Ja, jag är lite av en fanatiker av den serien)


18. Favorittid på dagen? 
Förmiddagen för då busas det mest med Elias & kvällen för då kan jag bädda ner mig framför tv:n

19. Var är du född?
FALUN
 
20. Vilken är din favoritsport att se på? 
Inte speciellt sportintresserad..

23.Coca Cola eller Pepsi?
Ingen betydelse

24. Fotboll eller hockey?
Hockey

25. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Förmiddagsmänniska

26. Pedikyr eller manikyr?
Både ock Tack !!

27. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Inte direkt

28. Vad ville du bli när du var liten?
Ingen aning

29. Bästa barndomsminnet?
Inget specifikt jag kan komma på nu ..

30. Varit i Afrika ?
Nej ..

31. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej

32. Varit med om en bilolycka?
Ja, mitt första halvår med körkort var mindre lyckat

33. Favoritdag i veckan?
Lördag för då är hela familjen hemma

34. Favoritrestaurant?
Köper vi mat kommer den från nån av närliggande Pizzerior

35. Favoritblommor?
Liljor

36. Favorit-snabbmatsrestaurant?
Nån av närliggande pizzerior UTOM  Rossa(USCH)

38. Äger du en cykel?
Ja, fast den står nog hemma hos Pappa..

39. Vem fick du senaste mailet från?
Inte var det Ikea iaf..

40. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort på?
IKEA

41. Läggdags
När jag är trött...

43. Senaste personen du åt middag med?
Fredde & Elias
 
44. Vad lyssnar du till just nu?
.....

45. Favoritfärg? 
Limegrön

46. Hur många tatueringar har du?
En alldeles nygjord på ryggen =)

Kommentarer
Postat av: Mormor /Mamma/Svärmor

Nu får ni kryapå er så ni är friska när vi syns igen
om 2 veckor.
Älskar er. Ha de så bra.

2008-02-29 @ 14:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin