Det var den helgen ...

2008-02-10 - 18:52:34


Idag var det min tur att få sovmorgon & som vanligt när det är Freddes
tur att gå upp på morgonen med Elias, så sover han till 8-8,30 nånting ...
I morgon när det är jag som får gå upp igen så vaknar han säkert hur tidigt som helst ..



Igår började vi äntligen röja ur i vårat gamla garage eller föråd
som det har blivit.. Fick upp en hel del på vinden men det är en
del kvar som ska kastas eller bäras ut..
Så småningom ska det iaf bli ett helt nytt rum =)
Mycket som ska göras innan det kommer att vara dax att inredas som ett rum,
men det får väl ta den tid det tar ...

I morgon ska jag försöka få klart en del hemma på morgonen sen f
örhoppningsvis ska vi ta oss in till stan & träffa Frida & Tuva..
Cissi & Engla på öppna förskolan ...
& på Tisdag åker vi med Tjejerna till Borlänge över dagen ...
Köpa lite nya Scrapbooking grejer Cissi ?????

                             
Elias & Raina           Lilla Tuffingen...          

Elias sover ... Fredde & Emil sitter bänkade framför tv...
(TV-Spel..Vad annars)
Kanske man skulle slänga sig på soffan en stund & bara slöa lite.. 

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin