Många mil har de blivit ...

2008-12-29 - 21:30:30
Vilket jävla åkande de har varit på mig dom senaste dagarna.

I går var jag till Borlänge med hela familjen och shoppade lite efter lång övertalning från min sambo. Kunde ju inte köpa hans födelsedagspresent då eftersom han var med och det är inget diskret paket vill ja lova.

Idag åkte jag in till stan för att köpa presenten, men åkte på en NIT......  SLUTSÅLT !! Slängde mig i bilen och drog i väg till Borlänge, även där var det slutsålt precis överallt. Nu började jag bli smått VANSINNIG !!!

Fick iaf reda på att det finns på EN affär uppe i FALUN som fortfarande har några stycken kvar, men den affären hade ju SJÄLVKLAR stängt för dagen. Så i morgon bär det av till Falun för att plocka upp mitt paket =) Självklart kommer jag ringa och be dom lägga undan ett åt mig innan jag sätter mig och åker alla dessa mil.

För att inte Fredde skulle tro att jag blivit helt tokig som sitter och åker fram och tillbaka nu så har jag pratat med honom och berättat vad han får, det blir en förskottspresent =)

Vad har jag åkt land och rike för att få tag på ???





PS. Hade beställt och planerat annat från första början men efter ett evigt tjatande här hemma vart ja lite vrång och avbeställde allt .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin