Juldagen lider mot sitt slut

2008-12-25 - 18:40:39

Juldagskvällen, dom flesta är nog i ett rus nånstans bland massvis av folk just nu. Själv sitter jag hemma i soffan och funderade allvarligt på att städa bort julen. Men juldagen kanske är lite väl tidigt ??!!? Ja vet inte !! Men till helgen kan jag garantera att varenda tomte är bortplockad.

I morgon är det sista dagen på julhelgen och gissa om jag saknar vardagen !! En vanlig grå måndag skulle inte vara helt fel. Nu menar jag ju inte att julen har varit hemsk på några vis, det har varit riktigt bra faktiskt, Elias fick träffa tomten, men var en aning reserverad. Bara tomten höll sig på lagomt avstånd så gick de bra =) Men efter firande i tre dagar så ska det bli skönt att få återgå till vardagen.



Nån som är sugen =)



Tyvärr så kommer ju inte jag få återgå till min vardag jag levt dom senaste månaderna =( Nej, jag har ju jobbat min sista dag så nu är det bara att bege sig ut på jobbjakt efter nyår. Vad ska jag fylla mina dagar med nu då, när Elias är på dagis ??!! TRÄNING !!  Dags att ta tag i skavankerna som julmaten och hösten har åstakommit =) Å kanske återfå lite ny energi för den delen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin