Där mina tankar är ...

2008-12-25 - 19:14:06
Fick en plötslig längtan tillbaka till NEW YORK !!



Det är faktiskt där mina tankar hamnar om det blir för mycket runt omkring. Kommer ihåg när vi bokade resan och Fredde sa till mig.... 
    
- Jag LOVAR att du kommer förälska dig i den staden och sen kommer du vilja åka tillbaka gång på gång igen =)

Äh, tänkte ja, visst kan det vara så att jag gillar stan men samtidigt är ju jag lite så att jag vill alltid se NYA platser. Fredde hade rätt !! Den stan har ALLT !! Bara att gå omkring i staden är en upplevelse, människor som är enormt mycket trevligare än vad man är van med här hemma i Sverige, även lugnet finns bakom hörnet. 


    

Vad vill jag nu ??? Tillbaka till NEW YORK !!!
  

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag förstår din längtan! Jag vill ockå åka till NY! Jag vill vill vill! Det verkar var stället med stort S på jorden=)

god forts på julen!

2008-12-26 @ 23:36:07
Postat av: Nanna

Ja hoppas vi kan styra upp nån dag! Vet inte riktigt när vi åker hemåt.. Ev redan torsdag. Melina sover så dåligt när vi e här =( Och Cissi prata om att ses fredag?



Kram

2008-12-27 @ 12:05:29
URL: http://melinahanson.blogg.se/
Postat av: Nanna

Det e Cissi som e busy =)

2008-12-28 @ 14:11:00
URL: http://melinahanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin