Tar en paus från resekatalogerna

2008-12-28 - 19:42:25

Lät mig övertalas till e shoppingdag idag! Låter kanske konstigt att JAG skulle behöva övertalning men mitt i mellandagsrean vill jag inte vara egentligen, ändå åkte jag !!

Hittade inte mycket de vart lite kläder till Elias och Fredde köpte spel så nu ser jag inte honom nå mer under kvällen. Så kvällen spenderar jag med att bläddra i resekataloger och kika runt lite på internet. Vill inget annat än åka bort ett tag nu men alla ställen jg hittat ligger ju så långt bort och Elias på ett plan i 8-10 timmar de vet ja inte riktigt om de skulle funka. Får leta vidare få se om jag hittar nåt bra ställe nånstans.

-NÅN som har nå förslag på BRA semesterplatser ????????

Satt och kikade på gamla festkort och vart lite sugen på att gå ut ett gäng tjejer igen, men alla verkar ha sitt och att pussla ihop så alla kan verkar vara lättare sagt än gjort !!! Tänker på första tjejfesten vi hade hemma hos Frida =) Jisses va roligt vi hade då !! Jaja, jag väntar väl, nångång ska vi väl få ihop de, eller ????????

Nej, åter till resekatalogerna =)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Antar att ni inte orkar vänta in mig... Men så se fan till att ni inte tröttnat när min dag kommer!

Hehehe... Som om!

Puss

2008-12-28 @ 21:52:37
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: LINDA FALK

HEJ KAN VERKLIGEN REKOMENDERA CANARIÖARNA HELT SUVERÄNT NÄR MAN HAR SMÅ BARN 4,5 TIM FLYGTID. PERFEKT I FEB MARS . KRAM LINDA

2008-12-28 @ 22:44:06
Postat av: Morfar

Hmmm

2008-12-30 @ 18:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin