Läggdax i NY säng

2008-12-21 - 20:29:16

Som jag skrivit förut har vi ju köpt en ny säng till Elias. Dax att lämna spjälsängen och inta den nya alltså =)

Nu ikväll testade vi för första gången, Fredde fick äran att börja =) Dom kikade lite i en bok och Elias bladdrade på en stund innan jag kom in för att säga godnatt och stoppa om honom. Bökade upp täcket lite så inte sängen skulle kännas så stor sen gick vi ut. Ca 10 minuter låg han och pratade om allt och ingenting där inne sen vart de tyst och lilleman hade somnat !!


Det var läggningen, nu återstår att se hur natten blir och om kommande läggningar går lika smidigt. Känns iaf så jävla skönt att det gick så pass bra ikväll. Nu hoppas vi bara på att det ska gå lika bra i fortsättningen !! Man vet aldrig med dom små =)


Kommentarer
Postat av: Zofie

Vad skönt att första läggningen gick bra iaf.

Som sagt det kan bli mycket spring, men det går oftast i vågor...

Ha det så bra

2008-12-21 @ 22:24:30
URL: http://zoffie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin