Haha, de var visst jag som hamnade bakom trummorna =)

2008-12-30 - 21:17:18
Japp, idag har jag varit till Falun och hämtat det efterlängtade paketet =) Å det var inte bara jag som var ute på shopping idag, NEJ då,  halva falun var nog oxå ute för parkeringsplats de fanns de inte nånstans i närheten av stan. Efter att jag cirkulerat ett tag hittade jag på en plats vid folkets hus, närmare än så kom jag inte.

Hittade väl på affären, fick min låda och nu skulle den ju bara bäras tillbaka till bilen, bara de att lådan var ju ungefär lika stor som mig !!! De gjorde ju inte saken lättare, en STOR tung jävla låda kom gående och nånstans där bakom kunde man skymta en liten blond sak, dvs MIG !!



Tillslut fick jag in allt i bilen och med stelfrusna fingrar begav jag mig tillbaka på stan en vända, kan ju inte åka ända till Falun BARA för att hämta de där, NÅNTING nytt tyckte ja nog att ja hade förtjänat =) Å så blev de !!

Iaf så trodde jag att jag skulle få spendera kvällen ensam i soffan medans Fredde satt här nere och spelade, så blev de ju inte riktigt =)

Tänkte bara att ja skulle prova sen vart jag sittandes, så här har vi suttit i några timmar nu sen Elias somnade. Ingenting trasigt än men vid ett flertal gånger har jag velat kasta trumpinnarna in i tv:n, slängt gitarren i golvet och även Fredde har fått höra ett och annat när allt gått fel.... Jag är väl har lite humör när jag spelar =)


Men nu orkar ja inte mer, magen kurrar och mitt huvud bhöver nog vila lite =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin