Bara lite synd om mig ??

2008-12-18 - 07:38:37

Mer död än levande idag! Spenderat hela natten med hemsk hosta, vem kan sova då?? Kände en lättnad i halsen och la precis ner huvudet på kudden, Äntligen skulle jag få sova. Då ringer telefonjäveln brevid mig, dax att gå upp.

Genomförkyld, totalt utan sympati från närstående. HALLÅÅÅÅ, kan ingen tycka lite synd om mig iaf ????

På hemmafronten händer väl inte så mycket, det är mest pyssel inför jul nu eftersom ALLA kommer hem till oss. Tänk va skönt när man fick sätta sig i bilen för att komma till ett hem där allt var serverat och bara få vara. De blir nog bra, jag får en massa hjälp från familjen och de är jag enormt tacksam över.

På begäran från Helena, så har vi faktiskt inte provat stora sängen än! Vi fick hem den nu i veckan, har byggt ihop den men väntar på stödbrädan som kommer idag eller i morgon. Visst har jag mina aningar att det kan bli mycket spring vid läggdax, de blir ju en omställning från att vi bara kunna lägga ner honom sen har han somnat. Ska bli spännande att se hur han reagerar och självklart kommer jag skriva om den resans gång =) Hoppas det går bättre nästa gång ni provar, dom är ju trots allt inte så gamla än, våra småttingar så de hinns ju med !!

PS: Mobilbloggningen suger ju, nu har de slutat fungera igen =(


Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

När ni börjar låt Elias sova i sin egen nya säng.

Ligg brevid och sjung, läs saga eller nått sånt.

Så ska du se att det löser sig =D

Vi fick ju Zamira och sova i en vanlig säng...ja och du vet ju hur den lilla damen är =D



kram i massor!

2008-12-18 @ 08:44:19
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag tycker JÄTTESYND om dig gumman :) Längtar tills du och Elias blir helt friska så vi kan ses!! Saknar er ju :( Ja ni kan ha nånting riktigt jobbigt framför er eller så går det jättebra. För oss tog det ju en bra stund att få det å funka som du vet. Men det kommer säkert gå jättebra för er :)

Puss & Kram

2008-12-18 @ 09:22:17
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin