Andra natten

2008-12-23 - 07:31:56
I går bökade jag in en filt längst med ena kanten på madrassen och slängde även dit ett extra täcke som låg efter kanten som en liten mur =) Elias somnade på några minuter, eftersom han varit ute på äventyr med sin far blev läggningen något senare i går.

Natten har gått bra, han vaknade en gång och var jätteledsen (tror han drömde något), men somnade snart om igen bara jag hittat på nappen och NIIIIII NEN igen =)

( NIIIIIIINEN = En vit gosekanin som han haft sen han var två veckor)

Å gissa vem som ska ut på stan idag då??!!!

Självklart glömde jag en del i går så en vända på stan blir det idag oxå, mest smått som ska handlas men köerna är ju lika långa för de !! VARFÖR är jag alltid ute i sista stund??? Varenda år tänker jag att ja ska göra allt klart i tid, men trots de springer jag runt som en yr höna in i sista stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin