Sista veckan

2008-08-12 - 12:13:43

Då är man inne på sista arbetsveckan då.. Går väl hem med lite blandade känslor, visst ska det bli skönt att få vara hemma mer med Elias och kunna träffa vännerna mer igen men samtidigt så har det varit rätt skönt att jobba lite. Hoppas på att få vara hemma några veckor nu och sedan börja jobba igen, HÅLLER TUMMARNA!! Det blir ju lite extra pengar om jag jobbar oxå & de är ju inte helt fel.

Har väl egentligen inget nytt att komma me just nu, hemma är det fullt upp med verandan, min garderob och mitt småpysslande som jag påbörjade igår =D Kände för lite förändring så nu är jag i full gång med det här hemma. De blir nog riktigt bra bara det blir klart.

VÄNTAR PÅ .....

* Att vårat Internet ska komma igång igen... Klandrar fortfarande Fredde lite =D Det är lättast så..
* Att min miljonvinst ska ramla in men det verkar aldrig göra det nångång !!
* Att dom två veligaste människorna jag vet ska bestämma sig om ett datum då shoppingresan skall ske =D
* Ett spännande & roligt besked =D Kan ju förändra en hel del faktiskt !!
* Ledigheten ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin