Ingen ork till matlagning

2008-08-17 - 20:03:19

Spenderat eftermiddagen och kvällen med att städa undan här hemma så orken att göra nån mat finns inte alls. Så ikväll blir det snabbmat =D Väntar på att Fredde ska komma hem med kebab från Adria, Mmmmm !!



Något mer att tillägga här har jag dock inte.. Dagen har varit en aning turbulent, har gått från glad till uttråkad, glad igen, arg & så vidare. Men nu är jag glad åter igen när det vankas mat =) Det är inte speciellt svårt att få mig på bra humör igen.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kanske äter för sällan när du får sådana humörsvängningar. Nu är det klart så nu kan ni åka till Ullared. Åk försiktigt. Kram

2008-08-18 @ 08:27:23
Postat av: Frida

Bara en fråga!! Vart tog den arga kalle ankan vägen ;) hehe

2008-08-18 @ 08:51:49
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Jag

Ät aldrig mat från Adria....Yeck äckel ställe! Flera som fått matförgiftning å kräksjuka där nyligen.

2008-08-18 @ 23:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin