Huvudvärk

2008-08-29 - 17:08:54
Har gått med en gnutta huvudvärk precis hela dan idag. Ändå kan jag inte sitta still, har tagit tag i kaoset nere i källaren idag, tvättar för fullt och tar reda på ren och torr tvätt. Inte fullt så kul men defenitivt nödvändigt !!

Idag gick det iaf mycket bättre på dagis för Elias !! Han vart arg när vi lämnade in honom men det var inte långa stunden sen var det full fart. Går faktiskt bättre på dagis när vi lämnar honom än när vi sitter i rummet brevid. Så nu är det bara två dagar kvar sen är det slut på inskolningstiden.

Plikten kallar, tillbaka till tvättstugan !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin