Hissar & Dissar

2008-08-08 - 07:55:41
HISSAR .....

New York, Min längtan är så stark att åka tillbaka till denna underbara stad igen.

Underbara vänner, När man är glad, deppig, arg eller bara behöver tjola av sig en aning så finns det nån som är beredd att stå ut med att man ringer ett flertal gånger och kanske pratar om precis samma sak =D Mina vänner betyder ALLT !!

Min Son, Självklart hissar jag min underbara son !! En kille som kan få mig att le och bli på bra humör bara genom att vara precis som han är. Mitt liv vore ingenting om jag inte hade honom.

DISSAR ....

Regnet, alltså när ska det sluta regna egentligen?? Det enda man hör är nytt lågtryck, mera regn. Ska det vara såhär i Augusti ?? Uppe i Norrland hade temperaturen tydligen sjunkit ner till -0,8 grader under natten. Deprimerande !!

Anonyma kommentarer, VARFÖR lämna sin åsikt om man inte är beredd att stå för den ???

Slut på smink, När man ska behöva skrapa efter kanterna för att få tag på den minsta tendens till färg, duttar med de i ansiktet och det märks ingen skillnad alls... Dax att köpa nytt smink !!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tack gode gud för vänner :) Man kan ha hur många vänner som helst men sen har man dom där få som är speciella. Dom som man vet att man kan ringa till dygnet runt och berätta allt för. Och som man vet alltid ställer upp!! Du är speciell för mig gumman!!



PUSS

2008-08-08 @ 09:33:34
Postat av: NANNA

Hehe, känner igen det där me sminket =)

Kram kram

2008-08-08 @ 17:50:47
URL: http://melinahanson.blogg.se/
Postat av: Carolina

Ja du visst e det tråkigt måste det regna hela tiden!!? Känns verkligen som höst uscha!!!

Kram Carolina

2008-08-10 @ 22:32:48
URL: http://linaw83.blogg.se/
Postat av: NANNA

Tack =)

Kramar

2008-08-11 @ 18:44:33
URL: http://melinahanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin