Det kanske vänder nu ....

2008-08-28 - 19:36:54
Har haft en period när lusten bara gått ur mig totalt.. Ingenting har varit speciellt kul och orken har varit som bortblåst. I morse var det inte mycket bättre , SEG som sjutton tog jag mig ur sängen och gjorde mig och Elias klara för dagis. Idag var FÖRSTA dagen vi skulle vinka av honom och lämna honom själv under 1,5 timme. Den som tyckte det var absolut värst av oss var faktiskt Fredde =D Vi pussade på Elias och sa hejdå & gissa vilken ilsken kille de blev, ville inte alls att vi skulle gå ifrån honom. Det var INTE kul och lämna honom så men det vara bara att vandra iväg hemåt. När vi kom tillbaka berättade fröknarna att han varit ilsken ett tag men efter lite frukt så lugnade han ner sig och var med dom andra barnen resten av tiden. När det var dags för oss att åka hem blev han ilsken för det istället för då hade han och Theo hittat på massa roliga nycklar som skulle undersökas =D

En vända in till stan blev de, behövde göra en ordentlig STORHANDLING för det ekade tomt i kylskåpet !!! Så blev det och resten av kvällen tillbringade jag med att städa efter tromben Elias som farit fram här hemma =)

Nu ska jag bädda ner mig i soffan med soppskålen, blev så otroligt sugen på soppa.. Jaja, konstigare saker har ju hänt =D

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas på en fortsatt lust till bloggandet! Älskar ju att läsa din blogg även fast vi talar i telefon 10 ggr per dag ;) haha

Puss gumman

2008-08-28 @ 19:39:19
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Maria

Va skönt att det gick så bra på dagis!

Kramar!

2008-08-28 @ 19:59:34
URL: http://lillamiaz.blogg.se/
Postat av: Cissi

Så duktig kille =)

Hoppas det går bra för Engla när det är dags!

Kram på dig

2008-08-28 @ 21:46:34
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Therese

Kul att du är tillbaka med bloggandet! :-)

Inte kul att lämna dom små när dom blir ledsna,men oftast så förstår dom ganska fort att det är rätt kul på dagis ändå! :-)

Kram!

2008-08-28 @ 21:57:11
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin