Då var det ÄNTLIGEN bestämt =)

2008-08-15 - 12:54:01


Nu har vi äntligen velat färdigt om när, var och hur vi ska ta oss till Ullared för massa shopping. Ingen av oss ville vänta speciellt länge så nästa torsdag packar vi bilen och drar i väg. Lite shopping på Torsdagen när vi kommer ner sen blir det en natt i stuga med massa skvaller och tok. Fan va kul vi ska ha gumman =D

Då har vi bestämt oss för EN sak iaf. Bara ett par stycken till som vi ska vela färdigt om. Ett under att vi kan bestämma oss för nånting överhuvudtaget =D


Kommentarer
Postat av: Frida

Shopping och alkohol gumman!!!! För dricka "lite" alkohol i stugan är ju ett måste :) Å sen gå ut å göra campingen osäker.. haha

Har redan börjat planera allt.. ska ha Tomas till å montera ur bilbarnstolen och fälla sätena så alla kassar får plats! Risken finns väl att vi får knycka en släpkärra också ;) hehe

Längtar som en galning nu!! Puss Gumman

2008-08-15 @ 13:21:56
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh så kul!!! :-D Hoppas ni får riktigt kuuul! :-D

2008-08-15 @ 13:37:22
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin