Ingen ork, Ingen lust

2008-04-20 - 19:39:35

Grejer ÖVERALLT .... Ser ut som nån brutit sig in här och rotat igenom precis ALLT .. Har inte haft ork eller lust att göra nånting !! Ska försöka få färdigt i våran sovrum med min pyssel & även Elias rum är det lite smått som ska sättas upp och tas bort !! Hoppas på att få tillbaka lust & ork till veckan..

Tog ur bilbarnstolen & städade ur bilen idag, det skulle jag nog tänkt två gånger innan jag gjorde.. AAAAH !! Höll på att bli vansinnig innan jag fick dit allt som det skulle .. Hävde nog ur mig både de ena och det andra innan jag var klar!! ALDRIG MER ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin