Fler sånna här dagar ..

2008-04-17 - 18:23:50
Dagen började med att vi for i väg till Borlänge för att köpa ett skydd till spisen .. Elias är på knapparna och vrider så fort han får tillfälle så nu är de bäst att skaffa skydd innan vi bara har grunden kvar av huset !! Gick en vända på kupolen oxå & efter ett evigt funderande köpte jag äntligen väskan (Charmant) som jag hittade för ett tag sen ... =)

image537

Eftermiddagen har vi spenderat ute på gården..Elias gav ifrån sig riktiga GJÄDJETJUT =)  Vi har ÄNTLIGEN fått ihop Elias sandlåda oxå , nu är det bara sanden som fattas. Hoppas de här underbara solskenet kan hålla i sig nu för sånna här dagar vill vi ha fler av !!

image538

image539

Busa med Pappa är bland de roligaste som finns =)

image540

image541

Elias tyckte nog Pappa såg ut att behöva lite hjälp med byggnationen =)

image542

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka underbart fina bilder :)
Men väskan var ju mindre fin ;) hahaha nädå gumman den var jättefin :) Puss & Kram

2008-04-17 @ 20:51:52
URL: http://missloka.blogg.se
Postat av: Mäjlin

JÄTTE fiin väska=D..

2008-04-18 @ 07:52:44
URL: http://malinnordh.blogg.se
Postat av: Therese

Gud så sööt han är eran gosse!! :-D

2008-04-18 @ 14:46:47
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin