Äntligen klart

2008-04-24 - 19:29:01
Efter slipning och målning är ÄNTLIGEN ramarna färdiga och uppsatta.. =)

image551

Kvällen består av deklaration och tvättning.. Inte fullt så spännande men de måste ju göras de oxå. 
Köpte en ny bok till Elias idag.. Skojjar inte om ja säger att det tog ca 60 sek från det att jag gav honom boken sen hade han redan börjat demolera sidorna och rivit bort det blanka papperet som satt klistrar bakom sidorna...  Det var den boken de.

image552

Lilla Hjälpredan !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin