Aldrig mera plastpåsar

2008-04-18 - 20:46:58

Storhandling idag... Tänkte jag skulle skärpa till mig och komma igång med en lite mer varierad matlagning om dagarna.. Alla som känner mig vet att jag absolut avskyr att stå framför spisen !! Men nångång är det väl dax att skärpa till sig & ja tänkte de skulle bli nu =) Iallafall så när jag stod vid kassan och plockade påsar så tog ja varnliga papperspåsar i stället för plastpåsar som jag ändå bara retar mig på för att dom alltid går sönder & varorna ramlar ur för att det blivit hål i påsen.. Papperspåsarna blev min lycka idag iaf.. Mycket bättre plats & inga trasiga påsar =) Tänk vad en sån liten grej kan göra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin