Välkommen till min nya blogg!

2007-09-03 - 15:17:45

Mitt namn är Jenny, jag är 24 år & bor i Sunnansjö med min älskling & vårat lilla charmtroll Elias !! Med oss bor även våra tre katter, Missy...Bella & Rocky !!

Den 3 april -07 ... Kl 03,27 föddes våran lilla Elias...
Att bli Mamma är det absolut bästa som hänt mig !! Fredrik & Elias, Ni är det absolut bästa i mitt liv..

Här är det väl tänkt att jag ska skriva om vad som händer i våra liv...
Min Dagbok om mitt liv som Mamma ....

image1

Våran Elias... Första Dygnet !!!

image2

Jag ...

image3

Elias & Pappa.... Mina underbara älsklingar !!!!

image4

Mammas Tuffing... ( 4 veckor )

Älskar att ta kort på Elias & ja det mesta runt omkring så det kommer bli mycket bilder =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin