Missy i större fara än hon anade ....

2007-09-18 - 08:50:14


I går hade vi lite städning hemma !! Elias sov sig igenom större delen av det ... Tänk va skönt det var när man var liten =) Fick göra en ny plats till Elias... Har annars haft ett dubbelvikt täcke som han har legat på men nu har han börjat ta sig framåt mer och mer ... Kommer ut på golvet och slår ner huvudet och blir jättearg...
Så nu har vi gjort en mycket större krypyta... tar nästan upp halva vardagsrummet av alla leksaker och annat =)

I morse låg Elias som vanligt på sitt täcke och jag satt väl mitt uppe i nån serie på tv...
Märkte att det var väldans tyst.... ( i vanliga fall pratar och låter han större delen av sin vakna tid)
Tittade dit & där hade Missy lagt sig för att mysa lite ....Farligt nära honom ... Elias sken som en sol och var helförtjust.. brukar nämligen vara jättekul å ta tag i pälsen på katterna... fick rädda undan Missy precis innan han fick tag i henne... Ja dom lär sig nog att hålla sig undan bara han börjar ta sig fram lite snabbare =)

image18

Återkommer med mer till kvällen om våra dagsutflykter idag... Nånting ska vi allt hitta på... !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin