Mina Älsklingar!!

2007-09-16 - 08:54:18
Vad Skulle Jag Göra Utan Min Underbara Familj ??!!??!!?

image13

Fredrik, Den stolta Pappa & Min underbara älskling.....
Du betyder så fruktansvärt mycket för både mig och Elias...
Du är världens bästa Pappa & Vi älskar dig ....


image14

Elias, Mammas lilla ögonsten !!! Vårat lilla charmtroll.... Den dagen du föddes ändrades mitt liv helt..
Jag har aldrig varit så lycklig som jag var när jag för första gången fick hålla dig!!!
Vad vore livet utan vårat lilla underverk !!!

Mamma & Pappa älskar Dig så mycket !!


Ni är Mitt allt & Jag älskar Er av hela mitt hjärta....
Ni får mig att se saker på ett helt annat sätt & Jag har aldrig varit så lycklig som när jag fick börja mitt liv tillsammans med Er ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin