I Natt är det Dax att åka .....

2007-09-23 - 20:05:59

Bara några timmar kvar nu till jag ska åka in till stan och hämta Frida.... Sen har vi en låång resa ner till Ullared!!
Ska bli skönt att efter många veckors shoppingförbud äntligen få handla fritt =)
Utan nån som kan säga stopp =) Hehe!!

Hoppas att det går bra att sova på bussen annars kommer det bli ett jobbigt dygn....
Kommer hem igen på natten mellan Måndag & Tisdag.... Får försöka sova några timmar då innan Elias vaknar...
Lika bra att gå upp då...På förmiddagen ska vi in till stan och hälsa på Carro & Elvira sen Kl 13,00 ska jag lämna bilen till Bilmetro för att koppla ur airbagen...

När älsklingen kommer hem på Tisdag eftermiddag tänker jag bara sjunka ner i badkaret en låååååång stund sen krypa ner under täcket i soffan och inte göra nånting mer än att umgås med mina två underbara älsklingar....


Dax att krypa lägga sig nån timme nu .....
Skriver här igen så snart jag orkar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin