Höstdag med familjen

2007-09-16 - 13:59:38

-2 grader var det här i morse...
Fredde fick skrapa is från rutorna i morse... Brrr !!! Usch nu är vintern nära !!!

Vi har iallafall haft en ganska bra höstdag idag... På morgonen gjorde vi väl inget annorlunda... mycket bus och Elias fick sin gröt ( som nu har börjat smaka bättre än förut...... )
Vid 11 kom Fredde hem igen så vi klädde på oss & gick ut en vända ... Så mycket lättare att komma ut och göra nånting nu när man har Elias med sig... Innan vi fick honom var det inte ofta man gick ut om det inte var absolut nödvändigt den här årstiden ... Nu kommer det vara mycket roligare när snön kommer oxå... Elias ska få en bebispulka med högre stöd åt ryggen i julklapp =) Tror att Jag tycker det är roligare än Elias kommer att göra i år ... Han hinner ju inte bli så stor till Jul...

Elias somnade iallafall på en gång som han brukar göra...sen när vi var nästan hemma åkte ögonen upp igen och han var hur glad och pigg som helst...Gullunge =) 

image17

Provar Nya mössan Mormor köpte...



Redo att gå ut i Kylan....


När vi kom in var det full fart igen =)  
Fredde lekte mer än gärna med Elias eftersom han inte fick träffa honom alls igår....
Pappa längtade jättemycket lilla Lias då ...

image16

Elias med Pappsen =)



 

Kommentarer
Postat av: Frida Jonasson

Låter som ni har haft en härlig höstdag :) Bilden längst ner på Fredrik och Elias är ju helt otroligt fin :)

2007-09-16 @ 14:44:36
URL: http://missloka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin