Fram med badkaret ...

2007-09-21 - 08:13:13

Blött...Kallt & blåsigt har det varit... Vi bestämde oss för att hålla oss inne under dagen...
Väntade mest på att timmarna skulle gå och att Pappsen skulle komma hem...
image36

Jag & lilltrollet ....


Elias fick prova dricka vatten ur sin mugg för första gången... Det gick väl ganska bra tyckte jag ett tag ... Var med och skulle hålla i och drack så mycket det gick =) När jag sen tog av haklappen och tog upp honom ur stolen märkte jag vart allt vatten tagit vägen ... Det var bara att ta av en genomblöt tröja & på med nya torra kläder =)

image37

Ett tappert försök att dricka själv !!
 
Snart skulle Fredde vara påväg hem så vi klädde på oss och gick ut i kylan...
Jag krånglade in alla utemöbler i Boden medans Elias satt i vagnen och kikade ...

image39

Äntligen kom Pappa hem ...
Vi bar upp badkaret från källaren... Ut på gräsmattan och försökte göra rent det värsta iallafall...(hade ju stått nere i källaren i nåt år iallafall)  Mindre kul att hålla på med vatten i den kylan kan jag lova....

Dax att gå in igen... Tror att vi vart lite frusna alla tre...

Då var det slut på den här dagen... Har väl egentligen inte gjort så mycket .....
I morgon ska vi till badhuset & bada med Elias för första gången .... =) 
Det ska bli kul att se hur det går....  


image40

Mys med Pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin