Dax att lämna huset ett tag ...

2007-09-18 - 15:51:26

Vaknade Kl 6.00 av att Elias var vaken & hungrig....
Eftersom morgonen vart så tidig så hade vi det ganska lugnt på förmiddagen.... Lite lek & Mys hann vi allt med =)

image27

Mamma är såååååååå rolig .....

Kl 11 nångång åkte vi till Grangärde och hämtade upp Cissi & Engla.... Kom på i morse att ja inte alls orkade sitta hemma och vill åka nånstans... Cissi & Engla följde gärna med oss...
Det vart en snabbvända in till stan för några små inköp....(Är ju fortfarande på strängt shoppingförbud)

Det vart En Liberobox till Elias...Lite nytt smink till mig...(Välbehövligt, hade knappt nånting kvar)
Välling...barnmat....Blöjor & Kattsand.... Några av sakerna som fanns på inköpslistan !!!

Dax för fikapaus.... HUNGRIGA !!!! BK´s blev det ......

image35

Elias & Engla

image32


Mammas Gullunge !!!

image28

Dax att fortsätta inhandlingen..... Engla höll sig vaken & glad hela tiden...
Elias somnade av efter fikastunden & sov resten av tiden...

Jag höll på och göra världens inpulsinköp.... Tur att Cissi var där och talade mig tillrätta....
Var upp på leksakaffären (Såklart, kan inte vara i Ludvika utan att kika upp där en vända)
Skulle köpa Nya nappar till flaskan åt Elias & fick syn på en liten typ av stol med stöd runtomkring som man kunde sätta barnen i innan dom lärt sig sitta ordentligt själva...
Den skulle jag ju bara ha.... 399 kr kostade den =/

Tog några minuter sen började jag inse att den kanske inte var speciellt nödvändig endå...
Tänk om jag hade köpt den utan att tänka till alls... Oj Oj Fredde hade inte blivit glad... inte jag heller för den delen när jag insett att vi inte alls behövde den ....



Trötta Mammor & Barn... Då var det dax att åka hem igen.....

image29


image30

När det var dax att åka hem igen slog Elias upp ögonen igen !!!!
Elias är väl ungefär lika antusiastisk som sin far när det gäller att Shoppa med Mamma...
Slog upp ögonen igen när vi var klara att åka hem =)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Va fan Jenny! Varför sa du inte åt mig att jag inte kan se DYNGRAK ut när jag är med Engla på kort... Illa =) Snart ringer väl nån till socialen?!
Pussar på er och tack för en jättekul dag!

2007-09-18 @ 21:06:38
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin