Winnerbäck

2007-11-25 - 17:19:04
Lördag .... I går var vi till Maserhallen på Winnerbäck, riktigt kul var det fast efter att ha stått i ca 2,5 timme så kändes det i ryggen ... Kom hem i lagom tid iaf, 23,00 var vi hemma igen ...
När vi kom hem fick vi syn på Bella, en av våra tre vilddjur som satt uppe på taket och kunde inte at sig ner själv.. stackarn, har ingen aning om hur länge hon suttit där...
Jag fick iaf klättra upp på räcket så jag kunde få ner henne igen ...

Morfar kom förbi en vända på dan igår oxå... Alltid lika trevligt med besök =)

  

Elias fick tag på Morfas kepa =)

Idag har det varit riktigt lugnt...spenderat mesta delen av dagen i Saxdalen...
Tog en sväng med dammsugaren bara när vi kom hem men bara Elias har lagt sig för natten ska jag bädda ner mig i soffan nere och inte röra mig mer förens jag ska gå upp och lägga mig !!!!
En riktig slökväll men Pizza blir det =)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Wow, vilken snygg blogg du har!
Gillar din bloggdesign jättemycket!

2007-11-25 @ 17:23:13
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin