Villgott

2007-11-13 - 09:47:59


Igår var vi in till stan med Tessa & Mathilda !! Jag och Elias fönstershoppade =( Inte ett öre hade vi på kortet så ingen shopping blev det .... Vi väntar tills på Onsdag i stället =)

Kikade in på Villgott en vända oxå..... Träffade Frida & Tuva..... Cissi & Engla kom oxå !!!! Alltid lika roligt att träffa vännerna ...

                     

ÄNTLIGEN har vi beställt en ny kamera... Inte en dag försent !!!
Längtar tills den kommer hem och jag får börja använda den...
ALLT kommer att fotodokumenteras här hemma nu.. Elias kommer inte få en lugn stund =)

Annars blir det en lugn hemmadag idag... Ska nog gå ut en vända med Elias bara !! Väntar på paket från Ellos så jag hoppas att det har kommit ... När Fredde kommer hem ska golvet spacklas i rummet sen hoppas vi bara att mattan kommit så att rummet kan bli klart nångång !!!!

Sotarn kommer i morgon IGEN och ska kolla på insatsen, så förhoppningsvis får vi äntligen börja elda i morgon...
Jag flyr i väg till Borlänge under tiden =)Elias stannar hemma med pappa medans Mamma shoppar lite ..



image104

En pytteliten tand har jag fått =)

Nej dax att göra lite nytta... Ska försöka få i mig lite frukost oxå medans lillen sover !!!
Puss & Kram från oss


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken gullig bild, och lilla bissingen fick du med också! Det har jag inte lyckats med än...
Puss & Kram Cissi

2007-11-15 @ 07:40:33
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin