Så Stor =)

2007-11-21 - 20:10:34

Tänk va fort tiden går... Liten har blivit så stor .... Känns inte alls så längesen vi kom hem med våran lilla älskling från BB ...Då var han inte så stor ....



Nu kryper han runt i hela huset & försöker resa sig mot precis ALLT ...
Tand Nr 2 är påväg oxå... kände en liten vass kant idag, några dagar till så har den nog kommit ut ordentligt
Första ordet har kommit för ett tag sen ..... Mamma vart det =) Nu finns det nån här hemma som ivrigt går och väntar på att han ska säga Pappa =)

Å igår kom Äntligen våran kamera!!! Som vi har väntat...
Tror jag har fotodokumenterat precis allt här hemma, och självklart har det blivit mååånga kort på Elias =)
Ännu roligare att ta kort nu när det är lättare att hinna med .. annars när man skulle ta kort på Tex. Elias så innan kameran hade tagit kortet hade han slutat le eller flyttat på sig för längesen.

                             

                           

                    


I dag var vi in till stan en vända... Cissi & Engla följde med... Köpte färg till korgarna, lite mat & sen åkte vi ut till smedjebacken för vi skulle kika på Billiga Nisses men dom hade såklart inte ens öppnat så vi åkte till Anna Panna Lingonkanna & kikade.  
Va där i Måndags med Frida & Tuva, ..... Tuva såg helnöjd ut när hon sprang runt bland alla leksaker.. Mamma Frida fick springa efter så efter en längre stund där inne såg hon rätt slut ut =) Tuva däremot var det full fart i fortfarande =) Skönt att man kan ha lillen på armen än så länge !!
Hur mysig affär som helst !! Så när vi ändå var i Smedjebacken passade vi på att kika in igen . . .


Nu ska jag nog passa på att spraya korgarna medan älsklingen sitter och tittar på fotboll...
Elias & Fredde Ni betyder Allt !!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha! Jag trodde första att det var toan du tagit kort i =D Tänkte att du blivit galen!
Vi ses imorgon Darling!
Kramar till hela famlijen

2007-11-22 @ 19:36:50
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin