Kyrkis ...

2007-11-23 - 12:40:20

Idag har vi äntligen kommit iväg till kyrkis.... Åkte dit med Cissi, Emil & Engla...
Försökte få Elias och sova en stund innan vi skulle åka men det var lönlöst, han skulle då minsan inte sova alls.
Så det fick gå endå... Det var då inga problem när vi kom fram, fanns ju så mycket att titta på så vem hade tid att vara trött då =)
Sandra och David va där med Olivia & Lovisa ... Olivia var det full fart på hela tiden  =)  lilla Lovisa  slog upp ögonen när det var dags att fika... Vilken sötnos !! Var jättekul att träffa dom iallafall...



image132


Nu har Elias hittat på vart Mamma förvarar leksakerna =)
Plockade fram några stycken åt honom men dom dög tydligen inte länge...
På en kort stund hade han kommit fram till korgen, hasat sig upp och hängt sig över kanten....
DÄR låg ju hur mycket leksaker som helst att riva ut =) 


image133  

Idag ska jag försöka ta fram dammsugaren och städa lite till helgen ...
Bäst att passa på medans lillkillen sover...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin