Då var helgen över igen ...

2007-11-18 - 18:43:45

Ja då var det söndag kväll igen... Jisses va helgerna går fort !! Men vi har fått mycket gjort endå i helgen .. kastat massa skräp.. fått Elias rum klart och Tv-rummet nere är oxå klart nu... fungerande kanaler och allt =)

Lillkillen har pracis gått och lagt sig så nu blir de bara att slänga sig på soffan.... Chips å Dip (Jag kör med mina gurkstavar... =) Tycker väl kanske att jag är lite nyttigare då ...fast jag egentligen inte alls är det .... )
En film på projektorn blir det oxå ....

image105

Väntar & Väntar på att våran kamera ska komma.. Jag är helt utan nu och det är inte alls kul ..
annars använder jag ju kameran i princip varje dag !!

Hoppas på att den kommer i morgon !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin