Det var den dagen...

2007-12-12 - 21:17:09

Så var Onsdagen snart över....
Å såhär glad var  våran lilla älskling när jag kom in på morgonen =)




Idag har Cissi & Engla spenderat några timmar hos oss...
Engla och Elias kröp väl runt i full fart över golven här hemma medans Cissi & Jag lagade lite mat =)
(Eller Cissi stog väl för den största delen av matlagningen =).....Tack gumman)

         

Framåt eftermiddagen va jag och Elias ut på promenad i kylan ...
Brr va kallt det börjar bli ute !!
Skönt var det iaf bara man kommer iväg..
Lias låg ju varmt och skönt i åkpåsen med sin filt =)

Älsklingen kom hem lycklig över att ÄNTLIGEN fått köpa sitt efterlängtade PS3 ....
Jag var ju mindre lycklig kan jag säga... Fast ändå tvungen att prova lite =)
Nu när det ändå finns här hemma får man väl göra det bästa av det !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin