Besök idag =)

2007-12-05 - 19:44:36


Skulle verkligen behöva rensa i garderoben...
Är så fruktansvärt dålig på att kasta kläder som jag iaf aldrig använder..
Får för mig att det säkert kommer att komma nångång då jag säkert kommer ha användning för just den tröjan!!
Jaja... Får se när jag får tid, ork & lust att ta tag i det ....

Idag kom Cissi & Engla hit och hälsade på =) Alltid lika trevligt med besök...
Elias var snabb och snodde Engla´s napp på en gång =)Den var tydligen mycket godare....
Vart jättearg när vi gav tillbaka den till Engla igen!! Jättekul att ni kikade förbi iaf .... =)

                   

                   

På lördag bär det av till Frida på tjejfest =)
Ska bli sååå kul... Nya kläder är fixat oxå =) Lääängtar !!!!



Äntligen är Pappa hemma =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin