Tillbaka till vardagen!

2010-09-04 - 16:32:44

Dagarna går mest åt till att komma ifatt och mysa med min två troll så mycket de bara går! Kroppen mår förvånansvärt bra och jag njuter av varenda stund jag är hemma nu.

Jag & Elias har fyllt på i kylskåpet idag med nygjorda chokladbollar, har ju varit sugen sååå länge =)



Att kladda är ju alltid skoj, men att kladda med choklad är ÄNNU bättre =)  




Kevin låg i vagnen och sussade som han gör för de mesta än så länge. Man vill ju gärna vara där och peta så han ska vakna men den ungen kan sova sig igenom det mesta =)


Kommentarer
Postat av: Frida

2 av dom finaste pojkarna i världen! Det har du gjort bra gumman ;)

2010-09-04 @ 17:28:31
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Therese

Vilka otroligt fina pojkar du har fått Jenny!!!

2010-09-04 @ 18:00:12
URL: http://haksberg.blogg.se/
Postat av: Sofia & Damian

Han är supergullig =) Bra jobbat!

2010-09-05 @ 14:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin