Tillbaka på jobbet...

2010-09-06 - 10:30:47

  

STOLT Storebror =)

Idag återgår jag till "jobbet" igen. Fredde har satt mig i arbete och det är väl dags att ta sig igenom det som legat på hög senaste tiden. Kevin sover ju större delarna av dagen så jag tog med mig "kontoret" till soffan och satte igång...

Tidigt imorgon är det inskrivning på BVC och efter det får vi besök av Sandra och Lovis =) Massa bebismys alltså ;)

Veckan kommer nog mest innehålla besök av vänner och det är efterlängtat vill ja lova! Slutet av graviditeten stängde jag in mig ganska rejält, orkade inte med mycket mer än Elias och sen har de varit allt med Kevin efter förlossningen oxå.

Har saknat mina vänner och ser fram emot varenda dag då jag ska få återgå till det sociala och Elias får leka med sina kompisar.




Kommentarer
Postat av: Tessa

Vi kommer bara snoret gett med sig :)

Lääääängtar!!!!!!

2010-09-06 @ 11:17:09
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Tessa

Skit fina bilder på stolta brorsan förresten :D

2010-09-06 @ 11:17:28
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin