Mysdresser

2010-10-04 - 15:41:19

Kevin har fått nya mysdresser!
Jag skulle kunna köpa hur många som helst och till hela familjen om ja kunde. Ja, kanske inte Fredde då, tror inte att de är nåt för honom =)

Men jag och barnen vill ju ha!! Till Kevin som fortfarande är liten finns de ju lite mer att välja mellan men till Elias hittar jag inte mycket alls, det får ju inte kosta en förmögenhet heller. Nån som vet vart man kan köpa en dress i strl 110 ??

Kevins nyaste dresser hittade jag efter att jag snokat runt bland bloggar och hittat en adress hos
Johanna. Urmysiga plyschdresser!!


    

Till mig själv får jag väl leta vidare, för jag vill inte betala över 1000 kr för en dress jag bara kommer använda hemma i soffan.


Kommentarer
Postat av: emelie

Kolla tradera =)

2010-10-04 @ 16:49:31
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Madde

Va söt :) .

Har ingen aning vart man kan köpa tyvärr :/ . Har du googlat?



Spanar runt bland fler som föräldrabloggar och använder bloglovin. Så lämnar ett spår här med :)

2010-10-05 @ 16:52:24
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Ida

Hej!

Har du kollat hos Villevalla? De hade förut iaf :) Lycka till!

Kram

2010-10-06 @ 12:48:16
URL: http://www.ida-thisisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin