Energi

2010-10-11 - 17:17:23

Hur mycket energi kan det finnas i en liten kille?!? Våran har då energi så det räcker och blir över! Gjorde ett försök förra veckan medans han stod på golvet framför tv:n och studsade upp och ner.

- Kan du inte stå stilla medans du tittar på filmen??

- JOOOO!

- Få se då! Stå helt stilla medans jag räknar till 10.


Han slutar hoppa, samtidigt som han vrider hela kroppen åt alla möjliga håll och slänger med armarna.

- Ser du ja kan!!

Mmm, fötterna stod ju stilla i golvet iaf, SUCK!



Idag har vi iaf varit igång sen kl 7 i morse, utflykt i skogen med dagis på förmiddagen sen vidare hem och packa om inför nästa tur i skogen.



Gullungar =)

        

Närmare 3 timmar var vi ute, när vi var tillbaka vid bilen igen var då JAG helt färdig men de var jag tydligen ensam om. Elias märker jag ingen skillnad på alls, men förhoppningsvis slocknar han tidigt ikväll iaf =)



Elias...



Tuva...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin