Dax att fylla på garderoben!

2010-10-05 - 20:18:20

I morgon bär det av mot affärerna, det är dax för lite nya klädinköp =)
Har gått omkting i mammkläder och Fredde´s mysbyxor alldeles för länge nu. Nu när kroppen börjar återgå till det vanliga så ska det fyllas på i garderoben!!

Så i morgon kommer jag förhoppningsvis hem med påsar fyllda av grejer till både mig, Elias & Kevin! Ska bli rätt skönt att få lyssna på hög musik i bilen, strosa omkring i affärer och skämma bort sig själv i några timmar. Fast lite nervöst är de att lämna ifrån mig Kevin för första gången en längre stund. Även om jag vet att det kommer gå hur bra som helst och länge kommer ja inte vara borta, men ändå känns det i mammahjärtat!

Jag kommer ringa som en toka, så är de bara ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Kul att köpa lite nya kläder =)

Oo, ja det var kallt om fötterna. Jag gör nog inte så igen :P

2010-10-05 @ 21:37:58
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

Ja, jag tänkte lite så. Att du har ju och dom såg ju så fina ut :P Och dom kan jag int ta kål på.. :D

2010-10-05 @ 22:55:51
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: emelie

Unna dig lite ensamtid! den som tar kevin kommer klaa de galant =)

2010-10-06 @ 07:41:13
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin