Pepparkaksbak!

2010-11-12 - 16:22:47

Regn och rusk ute, då plockade vi fram pepparkaksdegen istället... 

  

Vi bakade och gjorde figurer av alla olika former. Elias tröttnade snabbt på dom befintliga formerna sen gjorde vi snögubbar, katter, bokstäver m.m.... De luktar pepparkaka i hela huset, inte helt fel ;)

Annars har jag en sån där dag när jag bara skulle vilja slå min sambo! Bara lite, får man de?!?!

Egentligen är de väl inte så farligt, men de hör inte till saken just nu! Ibland tänjer han lite väl mycket på gränserna bara. Jag har redan TVÅ barn, behöver inte ett tredje att ta hand om! 

Ahja, han ska nog få göra rätt för sig när han kommer hem ;) Hyllorna ska upp i garderoben, sen är den äntligen KLAR!! Ska nog sätta mig på en kudde där inne och bara vara ikväll ;) 

Fast i morgon kommer allt vara i kaos igen om jag känner mig själv rätt. Ska ju ut med Sandra och en hel drös med tjejor på kvällen och att försöka hitta på nåt att ha på sig är alltid lika krångligt. Förstår inte vart alla kläder tar vägen, har ju ingenting att ta på mig... 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin