Gården!

2010-05-25 - 16:29:40

Idag kom nya vi i villa tidningen och som vanligt så sitter ja där vid köksbordet och känner mig helt tom i huvudet. Renovera och göra om inomhus har aldrig varit några problem, idéerna ploppar upp och inspirationen brukar alltid infinna sig ganska snabbt men när det gäller gården så står de helt still.



Ja orkar knappt leta efter inspirationen eftersom det känns som allt blir ett MEGAPROJEKT som kommer kosta en förmögenhet och ta alldeles för mycket tid. Tittar ut på våran gård och försöker komma på vad man skulle kunna göra, ingenting ploppar upp i huvudet på mig.



Vad jag behöver är någon som kan planera våran gård och berätta vad man skulle kunna göra! Saker som kanske inte tar flera år att få klart, men var finner jag en sån då??

Eller ännu bättre, ett helt gäng med människor som faktiskt tar tag i saken och gör nånting åt våran gräsplätt! Var är miljonvinsten när man behöver den ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kan hjälpa dig gumman!! Bara å säga till! Tänk lite på vad ni vill ha så kan vi åka till bergslagsodlingarna ihop och handla upp några tuselappar :)

2010-05-25 @ 20:18:25
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin