Vrång

2010-06-14 - 19:03:05


Återigen har jag suttit och skumpat omkring på denna gräsklippare. Mer än halva gräsmattan är nästan omöjlig att klippa, vi hann nämligen inte med att jämna till där förra året så den är hur ojämn som helst med alla gropar och rötter som gömmer sig under det långa gräset.  

Nu lessnade jag ur rejält kan ja lova, så till helgen ska jordfräsen hit och vi ska försöka få nån ordning på den nedre delen innan jag lägger klippningen åt sidan och låter de växa igen helt!

Man får vara vrång ibland ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin