Värmen funkar ju =)

2010-06-22 - 20:23:19

Idag har vi haft en riktig sommardag & gud så skönt de varit att koppla bort allt som cirkulerar i huvudet just nu. En vecka framöver kommer de vara rätt mycket men sen är det SEMESTER & inväntan på liten skrutt som väntar =)

Har iaf suttit i solen hela dagen och det har trots graviditetet gått riktigt bra! Har aldrig varit världens soldyrkare så ja tänkte att de blir väl skuggan som gäller hela sommaren nu när man ska vara lite känsligare men de går riktgt bra, ÄN SÅ LÄNGE iaf!
Känns bra iaf med tanke på att semester är inplanerad snart och de kan ju vara skönt att man orkar med, sen får vi hålla oss hemma och i skuggan när de närmar sig lite mer ;)

I morgon ska iaf poolen fyllas =)

Kommentarer
Postat av: Milo

Måste säga att de känns sååå himla skönt att höra nån mer som tycker de lite besvärligt att vara gravid.. Får alltid höra hur mysigt de är att vara gravid och allt e ju så underbart.. hmm.. mmm eller hur. Brukade svara med att vara gravid är inte min grej, inte alls.. Men har slutat säga de för de känns som att de bra kollar konstigt på en. Så är himla gött att höra nån mer som känner lite som mig!! Fast hemskt tråkigt att du gör de givetvis!!!



Och jag rekomenderar de här fästing brickorna starkt!!! De ska ta runt 5 dagar innan full effekt uppnått,och jag kan redan se skillnad på antal fästingar.. Får se till helgen/nästa vecka om de funkar till 100%... usch, så onödiga djur!! blää

2010-06-23 @ 11:38:06
URL: http://miloblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin