Istället för regn och rusk...

2010-06-18 - 21:48:04



Packade ner badkläderna och drog iväg till Borlänge idag. Var ju inte helt fel att ligga och plaska i vattnet medans det blåste och vräkte ner regn utanför.

 

Ja, Elias var full av energi  =)



Men när det var dax att åka hade jag två trötta killar med mig som somnade av utan problem.  Så nu är de min tur att sova och det kan behövas om morgondagen skall orkas med.

Spackla, måla, tapetsera & städa undan, är bara några av sakerna som står med på "att göra-listan" ...


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilket fint bad! Vi har släkt i Ludvika så nästa tur upp dit får vi ta ett besök till badhuset i Borlänge :)

Jag skulle oxå behöva måla... får se om det kanske kan bli nåt i helgen. E det bebisrummet ni fixar?

Kram

2010-06-19 @ 08:29:12
URL: http://www.ida-thisisme.blogspot.com
Postat av: Mamma MIlla

Vi va dit i dag, synd att vi missade varandra med en dag :/

2010-06-19 @ 20:51:38
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Ida

Jo, min E har sin far o sina 2 bröder där, far o en bror i Grängesberg o en bror i Borlänge. Så ibland är vi där o hälsar på ;)



Litens rum ska målas vitt o lite möbler ska inhandlas o fixas bl.a ett skötbord/byrå. Men bara målandet blir klart så e det bara skojigt. Har målat i 1½ tim nu o e helt slut.

Hoppas helgen varit bra. Kram

2010-06-20 @ 20:47:32
URL: http://www.ida-thisisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin