Är de inte de ena, så är det de andra...

2010-06-12 - 16:13:47


På förmiddagen fick vi ÄNTLIGEN våra telefoner och internet att fungera SAMTIDIGT igen! Sen många månader tillbaka har vi varit utan hemtelefon då vi prioriterat bredbandet på dagarna, men efter att vi upptäckt en skadad kabel och kunnat åtgärda den så ska det väl fungera som vanligt igen!

Men den lättnaden varade inte länge...

Tog upp Elias ur badet, tappade ur vattnet & efter en kort stund inser att hela tvättstugan fylls med vatten! Stopp i brunnen och överallt i huset låter de i rören, SUCK!

Som vanligt i sånna situationer så är det PAPPA som gäller =)  Så nu vet jag troligtvis var felet ligger och förhoppningsvis får de åtgärdat på måndag. Håller tummarna bara att vi får en liten räkning på det, då vi har nog med utgifter endå just nu. ALLTID ska de komma nånting när man behöver de allra minst. Nu gäller de bara att spara varenda droppe fram tills hjälpen kommer så de inte sätter stopp totalt.

Påminn mig igen om varför vi inte väljer att bo i lägenhet ??!!


Kommentarer
Postat av: Marina

Ibland tror jag att det är en flicka i magen, men andra dar känns det som en pojke :) Det kom ju fram en farbror på stan och sa: Ta inte illa upp nu men du har en mörkhårig flicka i magen, jaja vi får väl se :)

2010-06-13 @ 11:25:35
URL: http://marinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin