Sova, vad är de??

2010-07-09 - 10:07:58


Totalt omöjligt att somna på kvällarna, vakna stunder mitt i nätterna och nångång mellan 04-06 är ja klarvaken igen. Skulle väl vara helt ok om inte tröttheten smög sig på under dagen sen, och med en vild 3-åring är de inte ett alternativ att lägga sig på soffan en stund och vila.

Jaja...

Igår målade jag iaf klart trappen och två av väggarna i lilla hallen. Dom sista väggarna kvar som ska spacklas först sen kan jag äntligen hänga upp alla ramar som står uppradade och tar plats på kontoret. Efter de är det sovrummet som väntar!
Nytt element och nya tapeter, sen kan sängen monteras ihop och ja får åka och hämta hem vaggan som bebis ska sova i =) Har aldrig längtat så efter en RIKTIG säng att sova i istället för madrasser på golvet. Det var nog en aning optimistiskt av mig att tro detta skulle gå bra en längre tid =/

Dag 2 för grabbarna i Gävle idag, men trots att jag är ENORMT bitter att jag inte kan vara där så finns det ingenting som slår morgonmys med mitt lilla hjärta!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin