Släpper taget om mina planer...

2010-07-07 - 16:42:32

Känns som kroppen börjar återhämta sig lite såhär mot slutet av dagen. Fredde har haft fullt upp medans jag legat i puffen på altanen och myst med Elias. Har börjat släppa allt som jag hade inplanerat att ja ville göra nu i sommar innan bebis kommer, jag har väl insett att det inte finns någon möjlighet att hinna med iaf.

Jag orkar inte hålla på i samma tempo längre och Fredde har en hel del att göra inför augusti då han börjar jobba igen, (nytt jobb, nya utmaningar =)
Blir glad bara om sovrummet blir klart på nedervåningen och vi kan montera ihop sängen igen! Just nu sover på madrasser på golvet och det är inte de lättaste när man ska försöka ta sig upp med en stor kula på magen och foglossningar vill ja lova.

Iaf...

Jag & Elias var ner till badet en sväng på eftermiddagen! Var meningen att bara Elias skulle bada men mitt klumpiga ja tappade väl balansen och ramlade ner i vattnet fullt påklädd! Så vi låg väl och plaskade där ett tag båda två innan vi tog oss hemöver igen.
Men det kanske är vad som krävs för att jag ska komma i vattnet =) Annars är ja nog en av dom största badkrukorna som finns...


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Härlig blogg och grattis till nya skrutten i magen. Hit kommer jag tillbaka igen och kikar =)

2010-07-08 @ 15:44:05
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin