Måndagspyssel & genomförkyld!

2010-07-06 - 10:19:53

Solen lyser och jag sitter inne! Har mina aningar att det är AC:n i bilen under våran minisemester som är stora boven till att jag nu sitter nerbäddad i soffan, GENOMFÖRKYLD!
Vaknade med halsont och kippade efter andan, min näsa är som ett stoppljus och nyser konstant. Härligt med förkylning i den här sommarvärmen, eller inte.

Jag & Elias gjorde iordning skötplatsen i tvättstugan igår. Skönt att kunna slippa springa upp och byta blöja på kvällar, nätter och morgonen då vi kommer ha sov rummet nere. 



Nä, nu tänker ja dra filten över mig, bunkra upp med papper, nässpray och äta lite jordgubbar medans jag tittar på Barna i bullerbyn med mitt lilla hjärta!  

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh jättefint!

2010-07-06 @ 12:43:58
URL: http://ladylinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin